آلبوم فانتزی happy new year (مطلب ارسالی از استلا )
البوم تصاویر عروسکی برای موبایل و کامپیوتر
تصاویر زیبا و جدید

اینو گذاشتم واسه اونایی که دلشون می خواد زودتر سال نو شروع شه و ...

Dollz Mania Holiday Dolls

Dollz Mania Holiday Dolls

Dollz Mania Holiday Dolls

Dollz Mania Holiday Dolls

Dollz Mania Holiday Dolls

Dollz Mania Holiday Dolls

Dollz Mania Holiday Dolls

Dollz Mania Holiday Dolls

Dollz Mania Holiday Dolls

Dollz Mania Holiday Dolls

Dollz Mania Holiday Dolls

Dollz Mania Holiday Dolls

Dollz Mania Holiday Dolls

Dollz Mania Holiday Dolls

Dollz Mania Holiday Dolls

Dollz Mania Holiday Dolls

Dollz Mania Holiday Dolls

Dollz Mania Holiday Dolls

Dollz Mania Holiday Dolls

Dollz Mania Holiday Dolls

Dollz Mania Holiday Dolls

Dollz Mania Holiday DollsDollz Mania Holiday DollsDollz Mania Holiday Dolls

Dollz Mania Holiday Dolls

سال نو مبارک

هه هه هه


نظرات شما عزیزان:

کلارا
ساعت15:20---14 شهريور 1392
خوب بود...ممنون استلا
پاسخ:ممنون


استلا
ساعت22:47---4 شهريور 1392

پاسخ:...


استلا
ساعت16:00---4 شهريور 1392
دیگه چقد؟؟؟10 تا مطلب بیش تر گذاشتی...تازه دیگه هم به وبام سرنمی زنی...یه داستان جدید هم نوشته بودم...اونم نیومدی...بعدشم من رمزو کاربریمو قاطی کردم هیچیش یادم نمی اد آخه من چجوری بیام مطالبتو نگاه کنم؟؟؟فعلا هم با مشکل کمبود نظر مواجه شدم و هر وقت اینجوری بشم دستم نمیره مطلب جدید ارسال کنم...
پاسخ:استلا جان من گفتم می ذارمش و یادم می ره .. من اون داستانتو خوندم .. من ازت بازدید نخواستم و درخواست نکردم بیای ببینی مطالبمو .. مطالبتم امشب می زارم .. من با تو چه مشکلی دارم اخه اینجوری می گی ...اگه نتونم یا نخوام نظر بدم باید چیکار کنم باید قهر کنیم ؟؟ چون وبات نیمدم باید اینجوری کنی .. واقعا که .. من سرم شلوغه این روزا و همه ازم توقع دارن .. وقت کنم وبمو آپ کنم هنر کردم


استلا
ساعت2:04---3 شهريور 1392
عروسک خیلی بدی هنوز که هنوزه مطلبمو نذاشتی...باهات قهرم
پاسخ:یک - گفتم که وب مطالبش تکراری شده 2- گفتم که می ذارمش 3 -نیومدی حالا هم که اومدی واسه اینه ..


aram
ساعت18:24---22 مرداد 1392
_______(¯`:´¯)

_____ (¯ `•✦.•´¯)

_____ (_.•´/|\`•._)

_______ (_.:._)__(¯`:´¯)

__(¯`:´¯)__¶__(¯ `•.✦.•´¯)

(¯ `•✦.•´¯)¶__(_.•´/|\`•._)

(_.•´/|\`•._)¶____(_.:._)_¶

__(_.:._)__ ¶_______¶__¶¶

____¶_____¶______¶__¶¶ ¶¶

_____¶__(¯`:´¯)__¶_¶¶¶¶ ¶¶¶¶

______(¯ `.✦.•´¯)_¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶

______(_.•´/|\`•._)¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶

_______¶(_.:._)_¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶

¶_______¶__¶__¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶

¶¶¶______¶_¶_¶¶¶¶(¯`:´¯)¶¶¶¶¶

¶¶¶¶¶(¯`:´¯)¶ _¶(¯ `•✦.•´¯)¶¶¶

¶¶¶(¯ `.✦.•´¯ )¶ (_.•´/|\`•._)¶

¶¶¶(_.•´/|\`•._) ¶¶ (_.:._)¶¶

¶¶¶¶¶¶(_.:._)¶¶¶_ ¶¶¶¶ ¶¶¶

__¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶(¯`:´¯) ¶¶ ¶¶¶

______¶¶¶¶¶(¯ `•.✦.•´¯)¶¶ ¶¶¶

____¶¶¶¶ ¶¶ (_.•´/|\`•._)¶¶¶ ¶¶¶

___¶¶¶¶ ¶¶¶¶ ¶ (_.:._)¶__¶¶¶ ¶¶

___¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶_¶¶¶ ¶¶¶___¶¶ ¶¶

_¶¶¶¶ ¶¶¶¶___¶¶¶ ¶¶¶¶____¶¶¶

¶¶¶¶¶¶¶¶____ ¶¶¶ ¶¶¶¶_____¶

-_____--------_¶¶¶¶¶¶¶¶¶

-----_____---_¶¶¶¶¶¶¶¶¶

----____-----_¶¶¶¶¶¶¶¶¶



سلام گلم خیلی وقته نیستی هااا
پاسخ:خوشمله .. من که هستم


استلا
ساعت21:42---20 مرداد 1392
وای نه حذفم نکنی درست شد.درست شد.


پاسخ:باشه


استلا
ساعت21:34---20 مرداد 1392
عروسک اعصاب منو خورد کرده این وبت هرچی رمز و نام کاربریمو می زنم نمی گیره.دیروز هم اینطوری شد دوباره ثبت نام کردم دو بار هم اینطوری شده.حالا میگم منو حذف کن.

اینا هم نام کاربریمن:

KOKODA

KAKODA

بیا تو وب دومم و خبر بده.منم دوباره ثبت نام کنم می خواستم یه مطلب بزارم پس زودتر
پاسخ:عزیزم بهتره فعلا نفرستی فعلا نمی تونم وبو بررسی کنم


aram
ساعت19:16---20 مرداد 1392
قشنگن دستش درد نکنه عروسک من چطور برات مطلب یا عکس ارسال کنم
پاسخ:خیییلی خوشحالم می شم .. از طریق فرم ورود اعضا در سمت چپ وبلاگ وارد پروفایلت شو و از طریق ارسال مطلب جدید مطلبتو بفرست


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب:, :: 7:8 :: نويسنده :

درباره وبلاگ

سلام دوستان ... از همه ی صفحات وبلاگ بازدید کنید و یا اگر دنبال تصویر خاصی هستید به قسمت موضوعات برید ... در صورت تمایل نظراتتونو اعلام کنید ............ ایمیل وبلاگ :albumdoll@yahoo.com
آخرین مطالب
نويسندگان


<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 11
بازدید دیروز : 21
بازدید هفته : 11
بازدید ماه : 1307
بازدید کل : 842881
تعداد مطالب : 138
تعداد نظرات : 2088
تعداد آنلاین : 1

......بنر وبلاگ ما ........

albumdoll.loxblog.com ...تصاویر فانتزی و جدید

...... بنر وبلاگ شما ......

¢lï¢k

http://mahdyeh1378.mihanblog.com